Doriti sa primiti vesti de la noi?

Pastram legatura pe mail?

Monday, April 23, 2012

Aniversare cu multumiri multe pentru iubita mea sotie





Dragostea mea,



Astazi se implinesc 2 ani de la nunta noastra cea frumoasa si plina de flori si amintiri minunate.Iti multumesc si astazi ca ai acceptat sa-mi fii sotie, sa ma primesti in viata ta cu bunele si cu relele mele. Suntem de atunci mereu bine, sanatosi si infloritori. Si pentru asta multumim mereu lui Dumnezeu.



Cea mai mare realizare a casniciei noastre este inca numai si numai a ta. Si o porti mereu cu tine si o ingrijesti cu drag si o ocrotesti cu pretul vietii. Astep cu incantare mare clipa in care am sa-i sarut ochisorii ei frumosi ce sper sa mosteneasca linistea, bunatatea si caldura ta.





Cel ce te iubeste clipa de clipa,


Alexandru, sotul si prietenul tau
























No comments:

Post a Comment