Doriti sa primiti vesti de la noi?

Pastram legatura pe mail?

Tuesday, October 8, 2013

Banpotoc - Vacanta Ilincai la tara in Apuseni

La fantana, un domn trecut de 50 de ani:
- Ii buna apa de la Banpotoc???
Raspund vesel inghitind cu pofta apa rece de fantana:
- Ii tare buna... tare rece.



Visam de mult la o vacanta in Apuseni. Undeva la o cabana, cat mai sus in creierii muntilor. Am spus sa ne grabim sa vedem si noi Apusenii ca unii ii tot lauda ca sunt frumosi tare, iar oamenii sunt buni si tare calmi.

Am ales  Castelul Maria, de la Banpotoc, langa Deva. Asta pentru c m-a cucerit  doamna Luminita, de la prima discutie, in timpul cautarilor noastre. Mi-a vorbit de rosii de gradina, care intradevar au fost super bune, zacusca facuta in casa - buna, buna si se incumeta chiar sa ne aduca si lapte de capra din sat. Ne promitea o vacanta linistita, asa ca am acceptat si am renuntat la visele mele cu cabana in creerii muntilor, asta pentru ca cerintele Ilenei erau multe si clare:
- sa fie un loc aproape de oras
- sa aibe restaurant bun
- sa gasim fructe usor
- sa aibe lapte de capra
- sa aibe loc de joaca
- sa fie curat si ingrijit
Castelul Maria le avea pe toate. Ne-am incumetat si am plecat la drum.
Ajunsi la Bampotoc am descoperit minunatata gradina a Castelului si ne-au trecut supararile cu drumul lung. Un peisaj de poveste.

Toata saptamana mancarurile au fost imparatesti, iar Ilincai i-am dat si fructe bune, o parte, chiar din gradina pensiunii, si supe bune si paste facute in casa si lapte de capra. Somnul ei a fost deasemenea grozav cam de la 19:30 la 6:30, cu doua portii de cate o ora, o ora si jumatate dimineata la 9 si una dupa pranz pe la 14:30. Cu bicicleta ne-am plimbat prin sat seara de seara.





Am avut timp si de vizite: am vizitat in zona Parcul Dendrologic Simeria si Castetul Corvinilor. Parcul din Simeria e ceva de vis. Merita negresit sa treceti sa-l vizitati daca sunteti in zona.
Sunt foarte multumit cu cat am reusit sa vizitam atata timp cat Ilinca doarme de doua ori pe zi. Fuga la drum, fuga inapoi la somn.



Sper sa ramana mereu buna si rece apa din Apuseni de la Banpotoc.
Uniti salvam Rosia Montana!



Banpotoc - Vacanta mea la tara in Apuseni

No comments:

Post a Comment