Doriti sa primiti vesti de la noi?

Pastram legatura pe mail?

Friday, January 18, 2013

Daca tot mi s-a terminat piureul meu de mar si quinoa, am recurs la ce-am avut la indemana



Quinoa gasiti la magazinele naturiste gen 'plafar'. Sunt niste bobite mici, asemanatoare meiului, si nu contine gluten. Deci e sigura de administrat bebelusilor. Am pregatit-o asa: de cu seara am spalat in cateva jeturi de apa aprox 3 linguri, puse intr-o strecuratoare fina. Apoi le-am pus la uscat pana dimineata pe o hartie uscata. La vremea mesei am rasnit o lingura in rasnita de cafea, care mai apoi se pune la fiert in aprox 100 ml apa. Se umfla asemenea orezului, marindu-si cantitatea de aprox 4 ori. Se lasa cateva minute pe foc, timp in care mestecati ca sa nu se lipeasca. Apoi se fac combinatii inedite, imaginatie de aveti: cu mar, banana, suc de rodie, kaki... la alegerea vostra.

Sa va fie cu folos!
Ileana

O carte buna, in engleza, cu retete cu quinoa gasiti aici.

No comments:

Post a Comment